Monday 23 June 2014

im FALL IN LOVE !! hahaha

 
.
 
Fuhh..tajuk yang boleh menimbulkan kontroversi.hahaha..mesti ada yg tergigit jari masa tengok title entry ni kan ? betul dak ??? kikiki perasan sekejap ..muehehehe..jatuh cinta ? semua orang pernah jatuh cinta ,semua orang pernah rasa ingin bercinta even budak kecik sekalipun..tipu kalau cakap tak.Aku mase kecik2 dulu pun pernah jugak rasa jatuh cinta ..mase tu la wujudnya istilah cinta monyet,beruk dan sewaktu dengannya.hheee..melampau lampau la pulak 

Btw ,malam ni bukan nak cerita pasal aku jatuh cinta ke apee,tajuk tu saje je nak BIKIN PANASSS .adehh,macam melodi plak dah .hihihi..Hari ni just nak kongsi satu lagu.First time dengar lagu ni,memang dah fall in love laa..one day nak bg lagu ni kat someone special .in shaa Allah.

Aishh,xde keje ke bagi lagu ? hahah..biarla ,lagu je pun .Kadang lagu ni ade gunanya jugak untuk orang yang shy shy cat macam aku ni ..guna untuk apa? heee ..untuk luah perasaan la.Aku ni kalau bab luah2 perasaan ,macam kura-kura dah kepala ,kalau ada cengkerang,dah lama aku sumbat kepala masuk dalam.heeee.

Err..banyak cakap pulak aku ni..so kat sini aku just nak share dia punya lirik lagu yg aku dah jatuh cinta ni.pape pun nak pesan kat sini,minat boleh jangan puja orang yang nyanyi lagu ni taw..tak elok untuk kesihatan.HAHAHA.

so,mempersembahkan....Tuhan ,jaga dia untukku

Mahu ku bersama
Mahuku kesana diri ku tetap disini lagi
Waktu tak bicara
Lama terasa seakan terhenti mengiringiku
Tenanglah duhai Jiwa, tebarkan tulus doa
Ku kepadanya, saat ku tiada
Oh Tuhan, jaga dia untukku
Kalaku masih jauh
Bagai menghitung resah
Berkepingan berderaian
Oh Tuhan, jaga dia untukku
Selamanya ku ada, mencipta syurga bersama
Menyayangi mendampingi dia
Terbangkan diriku,
Bersayap seribu biar detik menjadi laju
Langit pun mendengar
Jadi penawar mengusir debar jatuh ke dasar
Tenanglah duhai Jiwa, tebarlah tulus doa
Ku kepada padanya, saat ku tiada
Oh Tuhan, jaga dia untukku
Kalaku masih jauh
Bagai menghitung resah
Berkepingan berderaian
Oh Tuhan, jaga dia untukku
Selamanya ku ada, mencipta syurga bersama
Menyayangi mendampingi dia
Mungkinkan ini memulakan kita
Lambang cinta
Ku dan dia
Oh Tuhan, jaga dia untukku
Kalaku masih jauh
Bagai menghitung resah
Berkepingan berderaian
Oh Tuhan, jaga dia untukku
Selamanya ku ada, mencipta syurga bersama
Menyayangi mendampingi dia

Lagu : Jaga Dia Untukku
Artis : Siti Nurhaliza:

~Ps :  Cinta ,cinta jugak,tapi cinta Allah jgn sesekali lupa.Kalau cintakan Allah,pasti bahagia dunia akhirat..in shaa Allah

No comments:

Post a Comment